Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Hahaha läs detta

Av Bird - 21 januari 2010 08:34

Konversation på MSN med Abdou   


Jag: HAHAHA

Abdou: aa jag svär

Jag: ey vist har du gått med i min grupp på facebook?

Jag: vänta nån sekund bro, jag ska bara laga till nå mat. är fett hungrig.

.................paus i 2 min................

Abdou: hurru vet dy vem flehvilken fb grupp?

Jag: ???

Abdou: nu har jag lagat mat :)

Jag: hahhaha wtf skriver du?

Abdou: fb=facebook

Jag: ja men du skrev såhär : hurru vet dy vem flehvilken fb grupp?

Abdou: oj nu ser jag   

Jag: HAHAHAHAH hahahaha

Abdou: ja menar vilken grupp? HHAHAHAHAHHAHA

Jag: har du mat mellan fingrarna elr? ihjbadfihbdhfbhahahhaha
fan va roligt jag skrattar sriöst som fan HAHAHHAHHA jag dör.

Abdou: hahahahahah

Jag: "hurru vet dy vem flehvilken fb grupp? "
Abdou: hahahahhahahahahahahha

Jag: fan hur lyckades du skriva såhär bro HAHAHAHA

Abdou: ja äter hahahaha
Jag: vad menade du me det där egentligen?

Abdou: jag va ute i natt  så de kanske hjälper lite HAHAHAHAHAHAH

Jag: det blir blogg av det här...HAHAHAH

...........................paus i 10 min..........Vibb......vibb.........

Abdou: av vadå???

Jag: av det där roliga.

Jag: alltså inget sammanhängande alls

Jag: men brb ska bara fixa käk lite snabbt.

.....................paus 1 min....................

Abdou: HAHAHA fan haru rök eller? HAHAHHAHAHA
Jag: HAHAHA fan haru rök eller? HAHAHHAHAHA
Abdou: HAHAHAHAHAHAHAHAH.....klassisk.

----------------------------------SLUT-------------------------------------------------------



Hahaha ville bara visa vad Jag och abdou snackar om :D haha alltså om allting som inte har me nånting att göra. Jag tyckte bara att det var så kul hahahah.


 
 
Ingen bild

hkshybrid

18 mars 2010 18:41

wannabe superstar..?

 
Bird "flyB"

Bird "flyB"

22 mars 2010 11:10

ok "IP: 194.117.188.130" har ingen anin om VEM du är, klagar gör man bara när man själv har ett namn, fjäskar gör man endast om man är osäker i sig själv, döljer sin identitet gör man ENDAST om man är rädd för konflikter ;) tänk på vem utan dem du är min vän så löser vi det.

http://:Bird.Bloggplatsen.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bird - 31 mars 2010 22:32

När du har det som mest jobbigt och allting är emot emot dig min vän så ska du ALDRIG ge upp, allting går att lösa, allting går att ordna.Besvikelse och motgångar är vi omgiven av, en grejj i vår vardag, Jag säger INTE att det är Okej att ta emot...

Av Bird - 22 mars 2010 11:15

Restaurangägare i bråk Luleå.    Under söndagskvällen utbröt ett bråk på en restaurang i centrala Luleå. Händelsen slutade med att en man greps misstänkt för skadegörelse och olaga hot.   Det var strax efter klockan 20 som en man med an...

Av Bird - 16 mars 2010 23:16

Ovido - Quiz & Flashcards