Alla inlägg under januari 2010

Av Bird - 21 januari 2010 08:34

Konversation på MSN med Abdou   


Jag: HAHAHA

Abdou: aa jag svär

Jag: ey vist har du gått med i min grupp på facebook?

Jag: vänta nån sekund bro, jag ska bara laga till nå mat. är fett hungrig.

.................paus i 2 min................

Abdou: hurru vet dy vem flehvilken fb grupp?

Jag: ???

Abdou: nu har jag lagat mat :)

Jag: hahhaha wtf skriver du?

Abdou: fb=facebook

Jag: ja men du skrev såhär : hurru vet dy vem flehvilken fb grupp?

Abdou: oj nu ser jag   

Jag: HAHAHAHAH hahahaha

Abdou: ja menar vilken grupp? HHAHAHAHAHHAHA

Jag: har du mat mellan fingrarna elr? ihjbadfihbdhfbhahahhaha
fan va roligt jag skrattar sriöst som fan HAHAHHAHHA jag dör.

Abdou: hahahahahah

Jag: "hurru vet dy vem flehvilken fb grupp? "
Abdou: hahahahhahahahahahahha

Jag: fan hur lyckades du skriva såhär bro HAHAHAHA

Abdou: ja äter hahahaha
Jag: vad menade du me det där egentligen?

Abdou: jag va ute i natt  så de kanske hjälper lite HAHAHAHAHAHAH

Jag: det blir blogg av det här...HAHAHAH

...........................paus i 10 min..........Vibb......vibb.........

Abdou: av vadå???

Jag: av det där roliga.

Jag: alltså inget sammanhängande alls

Jag: men brb ska bara fixa käk lite snabbt.

.....................paus 1 min....................

Abdou: HAHAHA fan haru rök eller? HAHAHHAHAHA
Jag: HAHAHA fan haru rök eller? HAHAHHAHAHA
Abdou: HAHAHAHAHAHAHAHAH.....klassisk.

----------------------------------SLUT-------------------------------------------------------



Hahaha ville bara visa vad Jag och abdou snackar om :D haha alltså om allting som inte har me nånting att göra. Jag tyckte bara att det var så kul hahahah.


Av Bird - 19 januari 2010 08:04

Vafan har man nu gett sig in på? hahaha vet som inte vad jag tänkte på.

Har skapat en grupp på Facebook som lyder så här :


"Får jag över 1000 medlemmar kommer jag att göra en backflip i stringkallingar på nå random bigjump, ingenting att missa mina vänner XD
p.s detta kommer att spelas in så att ingen av dem 1ooo medlemmar missar det hela ;)
"


haha värdelöst, har redan 14 medlemmar på typ en timme typ hahahahaha.

Jaja ska bli intressant å få se hur många som vill se mig i string hehehe.


jaja ska börja laga frukost, duschen sedan cyckla till city för att besöka arbetsförmedlingen, socialen och sedan söka jobb ;)

skriver förmodligen sen under dagen igen. ha det bra pejz*


p.s ................................var inget viktigt, förutom att säga att jag inte kunde se soluppgången idag :( snöööaaar, niice*

Av Bird - 7 januari 2010 07:44

Ett gammalt inlägg som jag hade helt glömt bort.


//2008-12-02
Jag har lärt mig att man ska vara på den lilla stunden som man fått
och njuta den till max med dom man älskar. Slippa bry sig om
världen runt omkring, bara sitta och le mot varandra och och leva
livet. På morgonen när ögonen åker upp känner man av vindpusten
mot kinden och havet som brusar, sätter sig upp i hängmattan och
bara skådar omvärlden mot horisonten. Vilken känsla, vilken
atmosfär & vilket liv.

Jag kommer ihåg en gång när jag och Anna satt på hennes altan
och pratade om ett sådant liv. Ett glas vitt i handen och en cigarette
i den andra pratade vi om våra drömmar om ett sånt liv. Jag berättade
om min dröm om sånt liv på strande när jag blivit äldre, inget stort en
liten strandbar med palmtak, härlig musik om kvällarna, och
hängmattor från palm till palm. Jag lovade henne att min dröm kommer
att bli sann, och då ska jag ta med mig dom jag vill ta med mig,
leva livet me dom jag vill leva det med. Uppskattar din vänskap
jättemycket syrran älskar dig Anna du är bäst.

Linnea dig vill jag spendera livet med, struntar i vad folk säger.
Ditt/mitt "vårt" liv kommer att bli underbar. Jag känner på mig att
allting kommer att bli bra, nu är det inte länge kvar tills vi får livet
tillsammans.

Nånting som jag har lärt mig med livet är att man ska uppskatta
det man har/får, vänner som ställer upp elr överger, flickvän som
man älskar. Linnea din sötis, dig skulle jag kunna äta upp, en dag
utan dig är som när mjölet saknar vatten :D kram på dig.
Underbara vänner som Anna går icke att finna ;) Finns absolut ingen
som Anna, om man ska hitta någon som Anna måste man leta bland
molnen och handplockas bland änglarna. Kram på dig.

//2009-01-06
Jag vet inte vad jag ska säga? jag trodde att vi allihopa skulle hålla
ihop ända in i slutet. Livet förändras, förlåt för det mina vänner.
Jag vill bara ha tillbaka allting och ställa allt till rätta. Så många som
man förlorat, och så mycket Jag/vi har förlorat. Livet är inte
rättvist, livet hinner ikapp en och biter en så hårt i baken så att man
förlorar allt.

Ovido - Quiz & Flashcards