Alla inlägg under juni 2009

Av Bird - 30 juni 2009 11:30

Nu har äntligen sommaren kommit, har stekt nere på stranden "storsand" med mina nära och kära, satt förjävligt fint faktiskt, satt så fint att jag brände mig på halsen och inte bara nog me det så fick jag solexem till på köpet så det har då resulterat i att jag fått spendera en massa pengar "250kr" på salvor och sånt för att halsen ska bli bättre :(


Men jag ska skriva om lite roligare grejjer än att jag har bränt mig :)


På senaste tiden har jag hunnit vara arbetslös, gått match "Muay Thai" i Arvidsjaur "blev oavgjort"..........Gått match i luleå på hängnan "blev oavgjort pga regn"...............Less?............Jo. Men annars är allting bara bra.


Längtar tills min och min gullegris "Linnea" utlandsresa "GRAN CANARIA" i September, ska fira vår 1års dag och min födelsedag, så det blir väll lite tårta på hotellrummet och presentköpning / öppning ;) vettefan va jag ska köpa för slags present men det blir väll en liten grej, som man brukar säga : stora paket är nödvändiga men små är bäst :D


Nu vet ni att jag lever och att jag inte har glömt bort att dela med mig av mitt fartfyllda liv som är väldigt soft just nu. Ha det bra tills jag skriver igen.


p.s dagens måtto "tänk på att tänka innan handlingen är fallen & när den är fallen så tänk på att inte tänka" ;)

Ovido - Quiz & Flashcards